Course Outline

Introductie

  • Overzicht van RealityCapture kenmerken en voordelen
  • Inzicht in de workflow voor fotogrammetrie

Slag

  • Installeren RealityCapture
  • Navigeren in de gebruikersinterface
  • Foto's maken voor 3D-modellering
  • Afbeeldingen voorbereiden voor verwerking

3D-modellen maken met RealityCapture

  • Afbeeldingen en gegevens importeren
  • Afbeeldingen uitlijnen en groeperen
  • Objectschaal definiëren
  • Manipulatie van controlepunten
  • Afstandsbeperkingen definiëren

3D-modellen reconstrueren

  • De reconstructie-instellingen configureren
  • Normale details gebruiken
  • De lay-out wijzigen
  • Selectie- en filtergereedschappen gebruiken
  • Textureren van 3D-modellen

3D-modellen verbeteren en renderen

  • Vereenvoudiging van 3D-modellen
  • Herprojectie en handmatig uitpakken gebruiken
  • Werken met animaties
  • Renderen binnen RealityCapture
  • 3D-modellen exporteren in verschillende formaten
  • Uploaden naar Unreal Engine, Sketchfab of Cesium-ion

Probleemoplossing

Samenvatting en volgende stappen

Requirements

  • Ervaring met 3D-modellering

Publiek

  • Ontwerp ingenieurs
  • Architecten
  • Ontwikkelaars van videogames
 21 Hours

Getuigenissen (2)

Related Courses

Related Categories