Course Outline

Introductie

QML Programming

  • QML Syntaxis
  • Eigendom binden
  • Qt Snelle globale objecten

Qt Snel Elements

  • Items, rechthoeken en tekst
  • Beelden
  • Signalen en sleuven

Voorbereiding van de ontwikkelingsomgeving

  • Installeren en configureren Qt Snel

QML Basisbegrippen

  • Eenvoudige widgets bouwen
  • Eenvoudige widgets implementeren
  • Resources invoeren
  • Weergaven gebruiken in QML
  • Gemachtigden van inhoud vervangen

Qt Snelle positionering

  • Ankers gebruiken
  • Werken met positioneerders, lay-outs en flow

Animations, overgangen en transformaties

  • Animaties en deeltjes implementeren
  • Overgangen gebruiken
  • Werken met transformaties
  • Status en verlopen toepassen

Qt Snelle bedieningselementen en modules

  • Qt Snelbediening gebruiken om widgets te bouwen
  • Implementatie van Qt Quick control widgets
  • Aangepaste stijlen voor widgets maken
  • Een aangepaste stijl gebruiken voor een widget

Dashboardtoepassingen en prototypes

  • Definiëren van de functionaliteiten van de applicaties
  • Aanbrengen van componenten en structuur
  • Een hoofdgebruikersinterface toevoegen
  • Toepassingsschakelmechanisme gebruiken
  • Widgets en app-pop-ups implementeren
  • Modellen maken
  • Een UI-thema toevoegen
  • De gebruikersinterface responsief maken

Samenvatting en conclusie

  7 Hours
 

Getuigenissen (2)

Related Courses

Related Categories