Course Outline

Prijzen van goederen/diensten

/json
  • Onderzoek naar de verscheidenheid aan prijsstrategieën
  • Beheer van prijzen binnen de levenscyclus van producten
  • Het ontwikkelen van tactieken die prijsdoelstellingen ondersteunen
  • Hoe prijzenoorlogen voorkomen?
  • Prijs en winst: de gevaren van kortingen
  • Prijsaanpassing en manipulatie. Manieren om een prijs laag te laten lijken
  • Prijsflexibiliteit: sleutelfactoren en berekeningswijzen
  • Het kiezen van de juiste prijsstrategie voor uw producten en diensten op de lokale markt

Internationale prijsstrategieën

  • Inzicht in de prijzen in uw specifieke markten vanuit een internationaal perspectief
  • Verschillen in de prijsstelling van consumptiegoederen op de internationale markt
  • Regionale voorbeelden: Midden-Oosten, Oost- en Centraal-Europa, Azië, Noord-Amerika
  • Actuele prijssituaties in uw markten. Prijsstrategieën die relevant zijn voor u en uw concurrenten
  • Kies de juiste strategie voor uw producten en diensten op internationale markten

Voordelen voor u

  • Het verkrijgen van essentiële kennis en de meest actuele informatie over prijsstrategieën
  • Het verkrijgen van de juiste tools om uw bedrijf te vergroten en uit te breiden
  • Door te leren van de best practices van een succesvolle implementatie van prijsstrategieën, zal uw bedrijf nieuwe markten betreden en kunt u nieuwe klanten vinden
  • Het verwerven van de beste oplossingen en bruikbare instrumenten die relevant zijn voor uw bedrijf/branche

Requirements

Geen

 7 Hours

Getuigenissen (3)

Related Courses

Credit Risk Management for Consumer Lending

21 Hours

kdb+ and q: Analyze Time Series Data

21 Hours

Related Categories