Course Outline

Invoering

De hulpmiddelen instellen voor Kotlin

    De opdrachtregelhulpmiddelen gebruiken De JDK installeren voor Kotlin De IDE installeren en instellen: IntelliJ De plug-ins installeren

Aan de slag met Kotlin en de Kotlin syntaxis

    De architectuur van Kotlin leren De syntaxis van Kotlin leren De belangrijkste kenmerken van Kotlin gebruiken

Objectgericht Programming met Kotlin

    Overzicht van Programming met objecten Een klasse creëren Methoden aan klassen toevoegen Basisconstructors definiëren Benoemde parameters en standaardwaarden gebruiken Open klassen gebruiken om overerving toe te staan Abstracte klassen gebruiken Interfaces maken en gebruiken Overschrijven Gegevensklassen maken Singletons en begeleidende objecten gebruiken Opsommingen gebruiken Klassen groeperen in pakketten importeren Importeren Informatie implementeren Verbergen met behulp van getters en setters Zichtbaarheidsmodifiers implementeren Generieken begrijpen Een generieke stapel implementeren Generieke functies gebruiken

Ontwikkeling van Android-apps met behulp van Kotlin

    De tools instellen voor Android ontwikkeling Installeren van Android Studio Een nieuw project starten De emulator instellen De bibliotheek instellen
Instellen van Kotlin in Android
  • Werken met het Hello Android Framework en Android SDK Tools
  • Een Android-app ontwikkelen met behulp van Kotlin met behulp van ListActivity en ListView
  • Intenties en intentiefilters gebruiken
  • Werken met aangepaste weergaven
  • Lay-outmanagers gebruiken
  • Afhandeling Web Services en API's
  • Omgaan met Android Diensten
  • Werken met SQLite Database
  • Gebruik maken van contentproviders
  • Schrijfadapters
  • Dialogen en waarschuwingen implementeren (Toasts)
  • Ontwerp uw UI-opties en contextmenu's
  • Webweergave
  • Implementatie van Android meldingen
  • Een aangepaste responsieve Android-app bouwen met Kotlin
  • Uw Android-applicatie publiceren in Google PlayStore
  • Ontwikkeling van iOS-apps met behulp van Kotlin
  • Overzicht van XCode 9-functies en architectuur Overzicht van Swift 4-functies en architectuur Vergelijkingen en verschillen van Kotlin en Swift Basisarrays Woordenboeken
  • Werken met Web Services
  • Gegevens uitvoeren Management

      Werken met variabelen, constanten en Swift gegevenstypen
    Het optimaliseren van de iOS gebruikerservaring door middel van UX- en UI-ontwerp
  • Gebruikersinteractie toevoegen voor een betere gebruikerservaring
  • Prestaties optimaliseren
  • Foutopsporing in een iOS app
  • Een op maat gemaakte responsieve iOS-app bouwen met Kotlin
  • Uw iOS applicatie publiceren in de Apple AppStore
  • Probleemoplossen
  • Samenvatting en conclusie
  • Requirements

    • Ervaring met programmeren in Java
    • Basiservaring of bekendheid met Android-ontwikkeling
    • Ervaring met Swift programmeren
      35 Hours
     

    Getuigenissen (5)

    Related Courses

    Related Categories