Course Outline

Introductie

Overzicht van Kotlin

De tools instellen

  • De opdrachtregelprogramma's gebruiken
  • De JDK installeren voor Kotlin
  • Installeren en instellen van de IDE: IntelliJ
  • De plug-ins installeren

Aan de slag met Kotlin

  • Inleiding tot basiscodering met Kotlin
  • Het leren van de Kotlin architectuur
  • Interactie met Kotlin De REPL gebruiken
  • Variabelen maken in Kotlin
  • Inzicht in de verschillende gegevenstypen in Kotlin
  • Tekenreeksen gebruiken in Kotlin
  • Inzicht in onveranderlijkheid in Kotlin
  • Implementatie van Expressionen, verklaringen en toewijzingen
  • Nullable variabelen gebruiken in Kotlin voor null veiligheid
  • Uw eerste stand-alone Kotlin-toepassing maken

Implementatie van voorwaardelijke verklaringen in Kotlin

  • Voorwaardelijke programmastroom afhandelen met 'if'-instructies
  • Verwerkingsopties met behulp van "wanneer"-instructies
  • Verkenning van de geavanceerde mogelijkheden van Kotlin voor voorwaardelijke instructies
  • Willekeurige getallen genereren met behulp van voorwaardelijke instructies

Matrices en lijsten gebruiken in Kotlin

Looping-constructies implementeren in Kotlin

  • Coderen "voor" lussen
  • Coderen van "terwijl" Loops
  • Implementeren van "pauze"-verklaringen
  • Implementeren van "continue" verklaringen
  • "Retourverklaringen" gebruiken
  • Loop-labels gebruiken
  • Sommatie van getallen berekenen met behulp van lussen

Functies gebruiken in Kotlin

  • Functies maken
  • Functies declareren
  • Parameters gebruiken en een waarde retourneren
  • Uitbreidingsfuncties gebruiken
  • Inline-functies gebruiken
  • Hogere-ordefuncties gebruiken

Object-Oriented Programming met Kotlin

  • Overzicht van Programmeren met Objecten
  • Een klas maken
  • Methoden toevoegen aan klassen
  • Basisconstructeurs definiëren
  • Benoemde parameters en standaardwaarden gebruiken
  • Open klassen gebruiken om overname toe te staan
  • Abstracte klassen gebruiken
  • Interfaces maken en gebruiken
  • Bediening overschrijven
  • Gegevensklassen maken
  • Singletons en begeleidende objecten gebruiken
  • Opsommingen gebruiken
  • Klassen groeperen in pakketten
  • Importeren gebruiken
  • Het verbergen van informatie implementeren
  • Getters en Setters gebruiken
  • Zichtbaarheidsmodifiers implementeren
  • Inzicht in generieke geneesmiddelen
  • Implementatie van een generieke stack
  • Generieke functies gebruiken

Verschillende getallenstelsels gebruiken

  • Hexadecimale getallen gebruiken
  • Binaire getallen gebruiken
  • Bitwise Operators gebruiken

Implementeren van Input en Output functionaliteiten

Met behulp van Java van Kotlin

Met behulp van Kotlin van Java

Spek gebruiken om te testen

Probleemoplossing

Samenvatting en conclusie

Requirements

  • Basis computerkennis
  • Geen voorafgaande programmeerervaring vereist
  21 Hours

Getuigenissen (1)

Related Courses

Combined C/C++, JAVA and Web Application Security

  28 Hours

Advanced Java Security

  21 Hours

Related Categories