Course Outline

De omgeving

Het iPhone Developer programma en de tools (SDK, Xcode, IB, de iPhone/iPad simulator)

De taal

  • Essentiële doelstelling-C
  • Bestaande Cocoa-lessen gebruiken en je eigen lessen schrijven
  • De essentiële patronen

Prestaties en foutopsporing

  • Geheugen beheer
  • Prestatieverbeteringen
  • Foutopsporing en probleemoplossing
  • Multitasking
  • Multithreading essentieel

De gebruikerservaring

  • De toepassingssjablonen
  • De besturingselementen van de gebruikersinterface
  • Verschillende toepassingen met meerdere weergaven maken
  • De verschillende gebaren
  • UX-regels en -richtlijnen

Gegevensbeheer

  • Status opslaan
  • SQLite
  • XML
  • Kerngegevens
  • Instellingen

Multimediabediening en enkele speciale functies

  • De camera-API
  • De afbeeldingskiezer
  • Video afspelen en opnemen
  • Audio afspelen en opnemen
  • De versnellingsmeter
  • De nabijheidssensor
  • Meldingen en de Event Kit
  • Korte introductie over het maken van 2D- en 3D-animaties

Locatiebewuste toepassingen maken

  • Kernlocatie gebruiken

Doelen en toepassingstypen

  • iPhone versus iPad-ontwikkeling
  • Universele toepassingen
  • Inleiding tot webtoepassingen met HTML5 en CSS3
  • Interactie met een service
  • Hybride toepassingen

Levering aan het publiek

  • iAd begrijpen
  • Vrijgeven in de App Store - De korte weg

Requirements

  • Eerdere ontwikkelingservaring
 35 Hours

Getuigenissen (2)

Related Courses

Related Categories