Course Outline

Invoering

  • Flutter versus andere platformonafhankelijke raamwerken
  • Overzicht van Flutter kenmerken en architectuur

Aan de slag

  • Installeren Flutter
  • De code-editor instellen (Android Studio)
  • Dart-functies en variabelen begrijpen
  • Implementatie van abstractie, inkapseling, overerving, polymorfisme
  • Inzicht in Dart-variabelen en gegevenstypen
  • Toekomst en stroom begrijpen
  • Eenheidstests en proefmodellen
  • Native methoden aanroepen
  • Schone architectuur
  • Smaken
  • Dart-analysator en dart-statistieken
  • Afhankelijkheidsinjectie

Flutter Apps maken van Scratch

  • Een Flutter-project maken
  • App-lay-outs bouwen met materiaalcomponenten
  • Items en afbeeldingen toevoegen
  • Internationalisering

Apps uitvoeren en testen

  • Apps implementeren op Android apparaten
  • Apps implementeren op iOS apparaten (iPhone of iPad)
  • Met behulp van Hot Reload- en Hot Restart-tools
  • Widgets gebruiken
  • Stateful versus staatloze widgets
  • Het opzetten van het project
  • Een staatloze widget maken
  • Een Stateful-widget maken
  • Maak een animatie

Routebepaling en navigatie

  • Het BuildRunner-pakket gebruiken
  • AutoRoute-pakket gebruiken
  • Creëer overgangen
  • Navigatiestapel

Databases en andere opslagplaatsen

  • Even voorstellen bij Hive
  • Maak kennis met SharedPreferences
  • Met behulp van SQL-database

Rest Api gebruiken, JSON's parseren

  • Maak kennis met het http-pakket
  • Maak kennis met het Dio-pakket
  • JSON's parseren
  • Verzoek en antwoorden

Beheer van Flutter Staat

  • Introductie van het BLoC-pakket
  • BLoC-implementatie
  • BLoC testen

Programming Tips en beste praktijken

Probleemoplossen

Samenvatting en conclusie

Requirements

  • Ervaring met de ontwikkeling van Android en iOS mobiele apps

Publiek

  • Ontwikkelaars
  • Programmeurs
 35 Hours

Getuigenissen (4)

Related Courses

Embedded Linux Systems Architecture

35 Hours

Related Categories