Course Outline

Beste praktijken

    Softwarecrisis Best Practices in Software Development Iteratieve ontwikkeling Management vereisten Componentgebaseerde architectuur Visuele modellering Verificatie van kwaliteit Verandermanagement

RUP

    Kenmerken van RUP Twee dimensies van RUP UML voor RUP

Maak een objectmodel

    UML 2 als een manier om het model weer te geven. Het objectmodel. Methoden voor het beschrijven van het model
Praktische analyse van de specificatie van de use cases Actor
  • Een gebruiksscenario
  • Vereniging
  • Relaties omvatten, verlengen
  • Enkele objectgeoriënteerde concepten in de praktijk
  • Abstractie Inkapseling Generalisatie Polymorfisme

      De systeemarchitectuur

    Het in kaart brengen van de structuur en het gedrag van het systeem Twee categorieën van UML diagrammen Het modelleren van de relatie tussen structuur en gedrag Verschillende niveaus van modelleren van gedrag

      In kaart brengen van klasse analytische ontwerpelementen Relaties verfijnen
    Het bouwen van sterke relaties tussen de resultaten van de analysefase en de ontwerpfase
  • Modelleringsontwerpklassen Klasse
  • Vereniging
  • Opsomming
  • Voorwaartse/achterwaartse techniek
  • Ontwerpcomponent van het subsysteem
  • De relatie van de delegatie
  • Connector-assemblage
  • Beschrijving van de aspecten van concurrency in de systeemarchitectuur. Voorbeelden van activiteitendiagrammen, sequentie- en toestandsmachine
  • Beschrijving van de aspecten van de architectuur van de dispersie
  • De verschillende perspectieven van architectuurbeschrijving
  • Requirements

    Basiskennis van de veelgebruikte UML-diagrammen (use case, class, sequence).

      21 Hours
     

    Getuigenissen (5)

    Related Courses

    Related Categories