Course Outline

Introductie

  • Java FX versus Swing, SWT, AWT

Installeren en configureren van JavaFX en de ontwikkelomgeving

Overzicht van JavaFX-functies en -architectuur

JavaFX UI-componenten gebruiken

  • UI-besturingselementen, grafieken, HTML-inhoud, lay-outs, CSS, FXML, enz.

Oefening: Een eenvoudige applicatie maken

Reageren op gebruikersinvoer

  • Event-driven UI-ontwikkeling
  • Gebeurtenissen afhandelen

Effecten Animation en media toevoegen

  • Werken met JavaFX 3D Graphics, Image Ops API, Canvas
  • Visuele effecten creëren
  • 2D- en 3D-transformaties, -overgangen en -animaties toevoegen
  • Media opnemen

Oefening: De applicatie tot leven laten komen

Een blik op de applicatielogica

  • Werken met de scènegrafiek
  • Eigenschappen, binding en verzamelingen gebruiken

Verbetering van de bruikbaarheid van een applicatie

  • De applicatie door de ogen van de gebruiker zien
  • De applicatie lokaliseerbaar maken

Oefening: Uitbreiding van de applicatie

De applicatie implementeren

  • Implementeren als bureaubladtoepassing
  • Implementeren als webapplicatie

Werken met oudere Java-toepassingen

  • Gelijktijdigheid en threads begrijpen
  • Integratie van JavaFX met Swing en SWT

Probleemoplossing

Samenvatting en conclusie

Requirements

  • Java programmeerervaring
  • Enige ervaring met Swing, AWT of AWT is wenselijk
 21 Hours

Getuigenissen (4)

Related Courses

Related Categories