Course Outline
1. SOCIAAL PROTOCOL
- Met vertrouwen en evenwicht introducties maken
- Groeten en handdrukken
- Hoe je een goede gastheer en goede gast kunt zijn
- Business Kaarten
- Stiptheid
2. EETKAMER-ETIQUETTE
- Servet-etiquette
- Technieken voor het omgaan met ‘moeilijk voedsel’
- Dresscode definiëren
- Express dankbaarheid na de maaltijd
- Gesprek
- Gasten en voedselvoorkeuren
3. 90 MINUTEN INTERACTIEF
- Eetetiquette met sociale vaardigheden, tafelmanieren en nieuwe mensen ontmoeten.
Requirements
WIE MOET DEELNEMEN
Deze cursus is bedoeld om degenen die de internationale zakelijke markt willen betreden, te voorzien van zakendoen.
- Export Manager
- Internationale Handelsleiders
- Professionele conversie
- Administratief uitvoerend
- Verse afgestudeerden
- Vertegenwoordigers van bedrijven
- Nieuwe huurder
- Business Eigenaar
Getuigenissen (2)
De openheid, het gevoel voor humor, de aanpak en de kennis van de gastheer
Justyna - e-file
Cursus - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Het was een nuttige ervaring vanuit zowel professioneel als personal oogpunt. De trainer was zeer deskundig en gaf ons belangrijke informatie voor gebruik op de werkvloer, maar ook in het privéleven. Ik kon reflecteren op mijn eigen karaktereigenschappen en die van de mensen om mij heen en daardoor mezelf ten goede komen of verbeteren. De stressmanagementoefeningen waren eenvoudig en nuttig om toe te passen.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Cursus - Stress Management and Prevention
Machine Translated